Na tomto místě naleznete odpovědi na nejčastěji kladené otázky, týkající se spolupráce s DHL Global Forwarding. Informace budeme průběžne upravovat tak, aby odpovídali Vašim aktuálním potřebám a situaci v oblasti logistiky. V případě potřeby jsme Vám samozřejmě okamžitě k dispozici pro Vaše specifičtější dotazy. Neváhejte nás proto kontaktovat na čísle (+420) 261 198 735, na email, případně skrze kontaktní formulář vpravo.
Jaké dokumenty jsou vyžadovány při standartní přepravě?
Budeme od Vás potřebovat: fakturu a packing list. Ostatní dokumenty záleží na povaze zboží a na zemi doručení (odeslání).
Mám zákaznické číslo u DHL. Můžeme ho použít pro objednání exportních či importních zásilek?
Zákaznické číslo máte přidělené od DHL Express, naší sesterské divize. My od Vás potřebujeme pouze jméno společnosti a IČO.
Chci přepravit soukromé zboží
Naše společnost se zabývá pouze přepravou obchodního zboží ze společnosti na společnost – tzn. zboží, které je doprovázeného obchodní fakturou.
Chci přepravit zboží v rámci dokumentárního akreditivu
Ano, přepravu jsme schopni zabezpečit, potřebujeme znát podmínky akreditivu.
Nevíme, kde se nachází naše zásilka a máme číslo leteckého listu
V případě 7 místného nebo 11 místného čísla použijte tento odkaz pro sledování Vaší zásilky nebo nás neváhejte kontaktovat.
Je zásilka při přepravě již automaticky pojištěna?
Ne, není. Tuto službu Vám však můžeme zajistit.
Máme smlouvu DHL Express. Musíme pro zajištění celního odbavení uzavřit smlouvu i s vaší divizí?
Ano, potřebujete uzavřít komisionářskou smlouvu, jejíž součástí je i plná moc, díky které Vám můžeme celně odbavit Vaše zásilky.